Nooit meer zoeken wie u moet bellen
ICT servicedesk - één centraal aanspreekpunt
U werkt waarschijnlijk met meerdere leveranciers op het gebied van ICT. Denk hierbij aan zaken als de hardware, telecom, CRM-software, clouddiensten, copiers of een hosting provider. Bij storingen moet u zelf actie ondernemen richting de leverancier.
Maar storingen zijn van diverse aard, waarbij diverse leveranciers betrokken kunnen zijn. Hierbij worden veel bedrijven van het “kastje naar de muur gestuurd”. 24ICT speelt hierop in met haar het ICT servicedesk. Wij nemen graag de regie van u over en opereren als uw centrale aanspreekpunt voor al uw ICT-zaken.
U verwacht duidelijkheid en korte lijnen? Onze ICT servicedesk is uw centrale aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Wij lossen al uw vragen op ICT gebied voor u op door als "uw centrale aanspreekpunt" op afstand taken voor u uit te voeren en oplossingen aan te dragen. Ook vragen die voor uw leveranciers zijn bestemd, wikkelen wij voor u af. Op die manier bewaken wij de voortgang en koppelen dit dagelijks weer aan u terug.
ICT écht regelen
Een goede digitale strategie gaat over meer dan het gebruik van hard- en softwareproducten. Denk bijvoorbeeld aan het opstellen van procedures, autorisaties, wettelijke vereisten (AVG) en veiligheidsprotocollen. We bieden daarbij zowel strategisch advies als efficiënte operationele ICT diensten die uw organisatie écht ondersteunen.